Alla inlägg den 16 mars 2021

Av Anki - 16 mars 2021 22:20

Hade gjort matlådor åt Pontus och trodde att han jobbade dag och skulle hämta dem på mitt jobb när han slutade. MEN han jobbar kväll och slutar 22. Så mamman åker då så klart efter jobbet till Kubal och till sin favoritkille    Och funderar ju vilken väg som går snabbast. Så klart är det ju den nedre vägen mot Skönsmon. Som jag sällan kör. När jag åker till Pontus och Kuben så blir det ju den övre vägen och då kommer man ju rakt på Kubal. Nu är det mörkt, vägarbeten och stressigt.....vill ju hem å.....Fick göra en rundpallare och ta om men sen löste det sig   Man borde köra minst en gång veckan där alla vägarbeten är, så att man håller sig uppdaterad. 

Jag sa till honom att det tar väl 10 min från Granloholm och till Kubal (Kusal) och jag höll tiden iaf   Han stod där vid grinden med bautatrucken och väntade på sina matlådor. Mammas lillhjärta  

Av Anki - 16 mars 2021 10:33

Är det idag sen jag gjorde den ödesdigra fransförlängningen. Och nu på morgonen har jag varit jätteirriterad i ögonen. Det svider, kliar och är bara så jävla otrevligt. Tur att det var kvällspass i dag också så jag inte behövde iväg direkt på morgonen.


Av Anki - 16 mars 2021 01:13

Hemma ca 22 efter kvällsjobb. Sen har jag gjort lite "storkok" och färgat håret. Känns som att jag har gjort rätt för att hoppa i säng nu    Mira och Max var och köpte en grej till mormor på Bauhaus i eftermiddags som de svängde förbi mitt jobb med. Goaste ungdomarna   man vill bara krama om dem. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards