Alla inlägg den 5 mars 2021

Av Anki - 5 mars 2021 17:10

Var till Kungsnäs och fikade och på hemvägen var jag in på Ica en "snabbis". Ja det blev ju inte det då eftersom jag träffade Z där. Och då brukar det bli bara tok. Så det blev det nu med så klart. Det kom en kille till och surrade med oss. Länge sen jag skrattade så himla mycket   

Hemkommen igen så bäddade jag rent i sängen och tvättade en maskin som jag tumlade. Kört en maskin disk, hämtat ved och matat fåglarna. Jamen jag hann ju göra lite nytta ändå idag då.

      

Av Anki - 5 mars 2021 10:33

Och strålande sol. Men köpte en färdig matlåda i onsdags kväll på Ok i Timrå, typ sallad/frön/kyckling. Den var jättegod.....men fick såå ont i gallan i går kväll och i natt. Så det blev en seg morgon. Men har ju inga måsten idag så det är ju lugnt. Tappade blod i går också och hon var lite stressad så lite ont i dag, men det går också över. Petitesser   

Lovade Mia att titta förbi idag men nu när det är så fint väder så ångrar jag mig lite. Men måste åka och tanka ändå så då gör jag väl två flugor på smällen   

Ha en bra dag i solen   

Av Anki - 5 mars 2021 00:44

 

Kastar nog in den jag............final competition. Your choice.............

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards