Alla inlägg den 25 mars 2021

Av Anki - 25 mars 2021 23:08

Har fruktansvärt ont i magen. Gallan? Vet i så fall inte varför, har inte ätit något konstigt..... Kollar på ett avsnitt (eller två) av Blacklist och hoppas att jag kan sova sen. 

 

Av Anki - 25 mars 2021 22:56

Sverige - Giorgien...Svenska tv-kommentatorerna är så dåliga. Först säger man att det kommer att bli en enkel match och fortsätter att höja svenskarna till skyarna. Sanningen är att det var såå dåligt spel. Bolltapp i farliga situationer och missade passningar så man nästan skäms. Ok vinst och tre pinnar till Sverige, men man får nog vara lite mer på tårna på söndag i mötet mot Kosovo. Hade ju gärna sett ett mål av Zlatan eller Emil Forsberg i kvällens match, men får väl vänta till söndag då   


































































































Av Anki - 25 mars 2021 20:00

Yes, i kväll så delas Sverige i två läger. De som hatar honom........och de som älskar honom   

39 år och fortfarande skyttekung, det säger allt. Heja Sverige och Zlatan !!

Av Anki - 25 mars 2021 18:52

Har ett X som har koll på det mesta   Fick ett mess där han grattade på namnsdagen, så jag var tvungen att kolla i almanackan. Och jorå det stämde ju   Så det var bara å tacka allra ödmjukast då   

Himla kul att nån kan få mig att le lite mitt i all skit   

Av Anki - 25 mars 2021 18:38

Var till Timrå och besiktade bilen och sen var jag och kopplade in routern hos kärleken. Äntligen......Jag hade tänkt att Pontus skulle hjälpa mig men det stämmer ju sällan med jobbpassen numera. När jag är ledig så jobbar han....

Det blev ju lite svettigt ett tag när jag skulle skriva in ISSD-koder, nätverk, lösen, användarnamn m.m Inte bara en gång för sen skulle jag konfigurera skiten. Tur att Jonas fanns standby. Jag skickade bilder och han sa hur jag skulle göra. 

Och sen när själva inkopplingen var klar så skulle jag hitta internet i Tv:n. Lite stök men det fixade jag så nu kan han se både Netflix och Youtube. 

     

Av Anki - 25 mars 2021 10:04

Synd att man inte har nån att äta våfflor med dårå    Ledig iaf och lite sovmorgon   Ska åka till Timrå och besikta bilen. Kanske åker och kopplar in routern åt darling innan jag åker hem.Får väl fråga snällt om det är ok att jag stannar en timme...........

Av Anki - 25 mars 2021 00:49

Måste ju ge serien cred, så jäkla bra. Tack till mina kollegor för att ni tjatat. Samtidigt så funderar jag på livet och nån som jobbar på att förstöra mitt förhållande. Bra kämpat, du har snart vunnit din trofé 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards