Alla inlägg under april 2018

Av Anki - 19 april 2018 00:26

Kollade på Biggest Looser innan jag hoppade i säng och blev så irriterad på killen som inte riktigt höll sig till sanningen. Om man vill hem så kanska man ska säga det ist för att dra ner sin kompis som verkligen ville vara kvar och kämpa. Jag

hoppas att han fick sin revansch, orkade inte titta klart.

Av Anki - 18 april 2018 23:50

Nu så är damerna hemma och jag har plockat av och diskat.....och pratat med världens goaste i en timme   

Ska kolla lite på Biggest Looser innan jag hoppar i säng. Måste vara pigg och alert i morgon....

Av Anki - 18 april 2018 16:27

Var en snabbis till stan och sen in på Ica och handlade. När jag var där så ringde nån som undrade om jag hade gjort slut. Näe svarade jag...  och så blev jag bjuden på mat efter vägen när jag åkte hem. Plus att jag fick med mig ett mc-ställ att prova....

Sen har tagit bort det trasiga skaftet på krattan och skruvat dit ett nytt som jag köpte nere på byn. Hade problem att hitta träskruv som passade men det löste sig. 

Krattat vägen (som kommer att se lika jävlig ut efter att jag har gjort några rivare igen). Och nu ska jag duka och dammsuga innan damerna kommer. Få se om fikagästen hör av sig om kaffet sen. 

Av Anki - 18 april 2018 11:14

Av Anki - 18 april 2018 10:52

Fick ett mess i morse av en som vill ha fika 17:40 så jag får väl försöka fixa det då   Och nu ska jag dra iväg och handla inför vinjuntan med damerna i kväll. Freddan är på mig hela tiden om att ringa till veterinären om Smilla men jag fixar det inte.....Igår kom hon och lade huvudet i mitt knä när jag hade knappat in tfn-numret. Jag vet ju att hon inte mår bra men jag bara orkar inte......Har fortfarande inte fixat kopplingen till vattnet men det hinner jag. Vill helst slippa att be nån om hjälp...Har snart burit ner alla björk-klampar så att de ligger på ett ställe allihop. Nöjd och glad skogshäxa. 

Det finns en sak jag önskar av hela mitt hjärta men det behåller jag för mig själv.     


Ha den bäst onsdagen därute     



Av Anki - 18 april 2018 00:20

   

Av Anki - 17 april 2018 17:48

Japp, åker och buggar loss lite jag. Men har ingen lust. Det enda som drar är att jag åker till grannsockna efteråt   

Av Anki - 17 april 2018 15:24

Ja inte vet jag? Fick nyss höra att det är lika svårt att få tfn-kontakt med mig som att komma fram till Ring så spelar vi....??

Av en som ville ha skjuts till Bollnäs..........

      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards