Alla inlägg under april 2018

Av Anki - 25 april 2018 10:40

 

Av Anki - 25 april 2018 00:05

När jag hade duschat så ringde älsklingen och undrade om jag skulle komma ut. Jag tvekade lite.....haha nu ljög jag så näsan växte. Klart att jag ville   Nyss kommit hem. Det var inte kul att köra från Matfors, värsta smoggen. Fick sitta och hålla koll på vart vitstrecken var, det gick inte ens att ha hel-lyset på. 

 

Av Anki - 24 april 2018 16:59

Som jag önskar att jag fick höra ibland......och så lurades jag lite dårå....       Det är INTE jag älskar dig utan tre andra ord.   

Har flyttat granriset från gräsmattan till vägkanten, nu är det "bara" ut till lägden kvar. 4,55 km och 7860 steg bara av att dra riset idag. Skulle kunna lägga mig å sova nu känns det som. Men det funkar ju inte, hoppar in i duschen i stället. 

 

Av Anki - 24 april 2018 16:01

Ja det känns så ibland när man börjar att fundera på grejer som händer eller inte händer.......Går ut och drar lite ris medans jag funderar lite till. Eller så gör jag som hanhundarna.......pissar på det och går vidare


Av Anki - 24 april 2018 14:30

Fortsatte med uteaktiviteterna. Försökte att hitta kabeln/kontakten i bilen till sensorn för utetemperaturen, men det vette fan var den är? Krattat lite, hackat is och tömt och flyttat vedbehållaren en bit. Och sen började jag att dra granris men då började det som tur var att spöregna så jag kunde gå in   Funderade på att försöka få igång motorsågen och kapa ner syrenen uppe på gården. Men det kommer ju en dag i morrn också, nu har jag ont överallt. 

Kom ju på att jag hade två säckar matchkläder som skulle tvättas också ute på altanen, så det var bara att ta itu med det först. 

Av Anki - 24 april 2018 12:52

 

Av Anki - 24 april 2018 12:38

Men nu är riset från den kapade björken flyttat iaf. När jag har bestämt mig för att göra något så ger jag inte upp i första taget men det var nära ett tag. Fy fan vad ont i ryggen jag har nu. Snön är hal som såpa och man glider åt alla håll när man släpar på riset....Nu är det "bara" riset från granen nere vid vägen kvar..........  Är väl bara å bita ihop och kämpa på antar jag. Ingen som gör det åt mig....Jag behöver ju iaf inte vara rädd att skada växthuset    Det finns något positivt i allting     

 

 


Av Anki - 24 april 2018 09:47

Har försökt att kopiera filmer från instagram till bloggen men fixar det inte. Jag vet att man kan använda knapparna och vet vilka knappar, men får det inte att funka ändå. Får klura vidare. Eller så får jag fråga killarna. Men vill helst komma på det själv. Plötsligt händer det   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards