Alla inlägg under april 2018

Av Anki - 17 april 2018 14:20

Ja det kom nyss två grabbar på besök. Den ena hade eld i arslet och vände i princip på en gång. Funderar hur han kan ha vuxit upp här?? Totally changed........Den yngre stannade och fikade med mamsen och fixade mitt aktivitetsarmband, som hade tappat synkningen med appen. Men nu tog han Volvon och åkte inöver han också. Han ringde nyss och talade om att han mötte bussen och chaffisen hejade. Fniss undra om Pontus är lik mamma....eller tvärtom   Ska ut och försöka dra lite ris nu innan jag gör mig klar för den sista buggkvällen. Och så klart en sväng ut till   efteråt. 


      




Av Anki - 17 april 2018 12:02

Kopplar på vattnet i garaget och det sprutar åt alla håll från kopplingen utom dit det ska. Förmodligen frysit sönder. Och får inte loss den själv heller.  Ensam äär inte stark alla gånger   Ska kolla om jag har nån ny koppling och så får jag väl ringa och höra om Hansa kan komma och hjälpa mig. 

Av Anki - 17 april 2018 10:04

Ja kollar av lite, har pratat med Johanna idag. Kanske får stanna hemma från planerade grejer men vill inte känna mig som nåt bihang.....

Dammsuga nu och vänta på Jonas och Emma. 

Av Anki - 17 april 2018 00:27


Av Anki - 17 april 2018 00:19

När jag var hos Hasse i kväll så pratade vi om restaurang Invito och deras menyer. Tove jobbar ju där och berömmer maten enormt. De som jobbar får ju testäta menyerna.  Men hur fan har folk råd att gå dit och äta?? När en meny kostar 650 kronor!! 

Av Anki - 16 april 2018 23:55

Japp mötte nyss årets första grävling.....Blev oplanerat sen hem i kväll. Först till Tegelbruket och gratta Hasse, sen ut till kärleken en sväng. Och till sist förbi hos lillhjärtat på Västra Allén. Han sa att han ville ha skjuts till Kvantum i Nacksta men det var nog inte det som var viktigt......positivt tänkande och prata, prata...........avvaktar morgondagen men sover nog inte i natt skulle jag tro. Kommer jag alltid att förbli spindeln som ska väva nät? Utan eget säkerhetsnät....




Av Anki - 16 april 2018 16:36

Ja det blev ju lite jobb kvar åt mig...... Men det går inte att dra ut riset till lägden när det är nästan en meter snö kvar.  Så jävla less å vara ensam jämt så jag blev nästan glad i morse när Sivert ringde och frågade om jag fortfarande ville att han skulle ta björken. Trots att jag visste att det skulle bli lite jobbigt.....Och så fick jag ju fixa lunch    I morgon får jag nog  finfrämmande några timmar och på kvällen är det bugg. ??????????????????? Så känns det....... 

       

Av Anki - 16 april 2018 15:45

Fick en kommentar på fb att nu när jag tagit bort storbjörken så får jag vinden mot mig. Och mitt svar är att jag har levt ett helt liv i motvind så jag orkar nog kämpa ett tag till........    Ensam är stark.....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards