Alla inlägg den 14 december 2016

Av Anki - 14 december 2016 19:34

Funderar över en sak. Ibland så får man ju kommentarer till bloggen, som jag brukar svara på. Men när jag kollar senare så ser det ut som att jag inte har svarat på dem. Gör jag något fel eller ser man inte sina egna svar??

Nån som kan reda ut det åt mig?

Av Anki - 14 december 2016 19:25

Jajamensan det blev Birsta i dag. Julbord på Ikea med Fred, Netonnet, MediaMarkt, Ikea, Coop och till sist Willys.

Jag hade tre olika lappar med mig. En vad jag skulle göra, en med benämningar på grejorna jag skulle köpa.....och en vad jag skulle handla på Willys. När vi var på Media Markt plockade Fred upp matlappen som jag hade tappat vid kassan. Och när jag kom till Willys så hade jag tappat den igen...............ÅHHH ! Gissningsleken när jag skulle handla då, himla irriterande. Men några grejer prickade jag ju i alla fall in. Nu ska jag kolla på Tv en stund. 

  


Av Anki - 14 december 2016 00:43

Japp, i går bakade jag mina skräddkakor som jag har gjort hundra ggr förut......och de blev misslyckade.... Och då är det inget att ha. Så idag fick fåglarna nybakt bröd och de skockades runt fågelbordet. Såväl småfåglar som skator och pärskrikor......och grannens katt....  

Så i dag bakade jag nya när bästa vännen Biggan kommit med ny jäst. Och de blev precis som de ska vara. I morgon ska jag plocka ihop en kasse med matbröd, lussebullar och lite blandade kakor som jag ska ge bort till en som jag vet blir jätteglad och tacksam för hembakt bröd. Gjorde ju äntligen Leilas Rocky Road i kväll också. Och i morgon blir det Birsta en sväng och Ikeas julbord. Ska köpa garn på Coop om jag inte glömmer bort det..... 

Hade bestämt att ikväll skulle jag göra kväll senast klockan 23.............men nu är den 01:05 igen. Vojne vojne 


 God natt alla     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards