Alla inlägg den 17 december 2016

Av Anki - 17 december 2016 23:36

Tog upp julgranen från garaget i förmiddags och satte den i julgransfoten. Den var rak och fin....men så klart för lång. Så jag kapade den och satte tillbaks den i julgransfoten igen. Och sen var det stört omöjligt att få den rak igen.....Hade lust att elda upp granjäveln....Men tog en prommis med Lady och lugnade ner mig. Och en tur till Birsta. När jag kom hem så fick jag främmande en stund och sen så fixade jag granen och klädde den. Smulan är väldigt intresserad i år av allt julpynt så jag förankrade granen med ett snöre i en fönsterhake. Känns så jäkla nice att julklapparna ligger inslagna under granen en vecka före julafton. Och det mesta av maten är klart. Jansson, skinka och sill kvar bara. Och lite till godis. 


Sweet dreams   

Av Anki - 17 december 2016 10:50

Funderar på att åka en sväng till Birsta senare i dag eftersom jag har två julklappar som måste köpa innan de tar slut. Den ena kom jag på i går kväll och tycker att jag har kommit på en riktigt bra klapp.   Men jag tog några glas vin i går kväll så det blir vedfix och en prommis med Lady först så att jag är helt säker på att jag vågar köra bil.   

Jättefint väder i dag också, sol och nån minusgrad. Perfekt uteväder alltså.


  

Av Anki - 17 december 2016 01:18

Jonas kom upp och jag klippte honom. Sen åkte vi till bekanta eftersom jag hade köpt ut en router till en dem, som Jonas skulle koppla in. Och så skulle jag frisera frun. När man bara är normalanvändare av nätet så behöver man ingen router för 2-3000 kronor. En sån är helt ok att lägga pengar på man om man är väldigt aktiv, ska streama i 4k, har flera enheter på nätverket, föra över stora filer snabbt, eller spela on-linespel med flera användare typ LAN. Inte när man har en gammal lap-top som man bara håller sig ajour med..............Jag har en mycket enkel router som funkar klanderfritt , apple-TV,  Netflix, internet i TV:n, streamar filmer m.m När killarna är här så använder de internet till allt de behöver.............och skulle jag ha dåliga grejor så skulle de bytas ut omgående, det kan jag garantera ! .........


God natt     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards