Alla inlägg den 8 december 2016

Av Anki - 8 december 2016 21:46

Japp, nu har jag gjort en ny laddning julköttbullar. Den förra var jag inte alls nöjd med så hundarna fick äta upp dem. Och de klagade inte   Men nu är jag nöjd så nu har de åkt ner i frysen. 


  

Av Anki - 8 december 2016 13:44

Ja så kan det också gå.......Blev bjuden på julbord och tyckte att det skulle bli jättetrevligt. Men sen följde en underlig konversation. Och när jag inte svarade det som förväntades så gick det en halvtimme och så fick jag ett meddelande att inbjudan inte gällde längre. 

Så jag får väl åka in till IKEA i år också om jag vill äta julbord som passar min ekonomi. 

      

Av Anki - 8 december 2016 11:50

Fick ju en ingivelse i morse om vad det var för kanonsmäll som byborna runt omkring hade hört i går. Så jag tog en sväng runt i skogen och tror att jag vet vad det var som small. Men är inte helt 100 % säker än.......kollar vidare.....

I morse så var vägen som en nyspolad skridskobana. Bussen inställd och bilar stående lite här och där i väntan på sandbilen. Som tydligen hade problem med grejorna igen. Varför tar man på sig entreprenad när man inte har tillförlitlig maskinpark ??  Jag ska iaf gå ut och släpa några laddningar med ved till och sen ska Jag ta med Lady och gå en halvmil igen. Älskar mina dubbskor !!

Skrev ett inlägg om traditioner i går som jag plockade bort p.g.a att jag inte vill få skit för vad jag tycker. Men egentligen så tycker jag att jag är en riktig fegis som gör så     


Ha en bra torsdag i halkan och gå försiktigt     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards