Alla inlägg den 9 december 2016

Av Anki - 9 december 2016 22:07

Gruvade mig en stund i morse men jag var tvungen att köpa hund och kattmat så det var bara att åka det. Det var lite blandat halt och barbacke men gick bra. Var in och köpte en grillad kyckling på Coop (de har alltid nygrillade jättegoda), på apoteket röda näsan och köpte en flaska Luciaglögg och sen till sist på Willys. Fyller på lite eftersom med julmat så att det inte blir en chock dagarna före jul. Hade tänkt att ta lite glögg och koka knäck när jag kom hem men tappade helt sugen. Deppade ihop, saknade killarna och var ledsen....Men sen satte jag mig med stickningen och tittade på Idol. Och sen ska jag titta på Gåsmamman som jag missade i går. I morgon ska jag baka lussebullar, nån kaksort och så ska jag koka knäck och kola. Det är ju inte direkt någon stress än. Ulla ringde och sa att Eva-Britta och hon ska klippa av, knyta ihop och solva om plädväven. Det kommer att bli minst 40 knutar så Eva-Britta ska väva vävstugans pläd före mig och det har jag inget emot. Tokigt att det blivit sånt strul. Solveig hade inte nån kul vävning hon............Köpt en julklapp också idag. 


      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards