Alla inlägg den 22 september 2022

Av Anki - 22 september 2022 19:39

Haft jävulskt ont i nedre delen av buken idag. Förmodligen efter "misshandeln" i går på kirurgmottagningen. Men bet ihop och jobbade full dag utan att klaga. Efter jobbet var jag till Korsta och klippte Jonas. Blev bjuden på gofika på balkongen med utsikt över hela stan. 

Sen åkte jag ut till Birsta och skulle köpa en ny örsnäcka, eftersom min inte funkade längre. In på Netonnet och skulle söka på datorn......som inte funkade..(eller så var jag dum). Gick till en tjej med anknäbb och fräste som en ilsken tiger att ingenting funkade. Riktig surfitta med andra ord.......Hon visade var det jag sökte fanns och sa att jag skulle gå till kunddisken. Är man medlem så hittar de kvitton, garantier m.m Ok, och där står det ju så klart nån krångelnisse före mig. Less.nu.....Men när de väntar på ett tfn-samtal så hjälper han mig emellan. Jag talar om vad problemet är, att den är död och inte connectar med mobilen. Och kärringen som brukar sitta i den och tala om vad som händer och inte har nog flyttat säger jag. Då fnissades det lite bakom kunddisken. Och vips så hade killen fixat in kärringen igen och snäckan funkar igen. Jag tackade så mycket och så köpte jag en ny äggkokare i stället.    Tänkte åka och fika i västra på hemvägen men har så jävulskt ont så jag åkte hem och värmde lite köttsoppa ist. Hade lust att åka till älsklingen men är ledig i morrn och har massor att göra här hemma så det får bli i morgon. Nyss var det något som prasslade/ramlade i vardagsrummet så det skulle inte förvåna mig om det är nån råttjävel nånstans......................Då saknar jag Smulis ännu mer   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards