Alla inlägg den 13 september 2022

Av Anki - 13 september 2022 22:56

 

Av Anki - 13 september 2022 19:40

Fick från skatteverket på Kivra. Preliminärt taxeringsvärde. Rätt så nöjd med min pensionsförsäkring. Trist att inte ha någon att dela den med bara....Men det kan ju ändras. Det kanske finns nån därute nånstans som man kan tro på......... 

Av Anki - 13 september 2022 18:50

Yes, idag var jag och fick mina linser. Det gick över förväntan att få dem på plats. Anneli sa att jag skulle ta ut dem efter några timmar men det hade jag inte tid med på jobbet. Och det var kanske tur det. Det funkade ju och ingen irritation i ögonen. Men när jag kom hem så skulle jag ju plocka ur dem. Ensam och framför en spegel......Den första gick som smort. Men sen sket det sig.......Jag petade och grävde runt ögat.......men den andra linsen var som bortblåst. Det sved som eld och ögat blev rödare och rödare   Tänkte att det här går åt helvete med musik. Men så helt plötsligt så kröp den fram under ögonlocket och jag fick ut den  Blir spännande i morgon bitti när jag ska sätta i dem innan jag åker till jobbet. Ett bra tips är nog att vänta med sminket innan jag testat. Kanske förvarna kollegorna att jag blir sen................  

Hade dessutom fått ett brev från kirurgen om op av bråcket i magen. Mycket nu.............tur att jag har Helene   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards