Direktlänk till inlägg 20 oktober 2020

Ingen trevlig hemfärd

Av Anki - 20 oktober 2020 22:51

Jobbkväll och det ploppar upp snöbilder på fb i tfn. När det är dags för hemfärd och jag kommer till Töva så börjar väglaget att bli riktigt otrevligt. Ordentligt med snömodd och så får jag en idiot som ligger och "slickar mig i häcken" Det gick så där 40-50......Och när jag svänger upp på Norrhasselvägen så är det ordentligt med snö. Och jag kör ju med sommardäcken fortfarande    Gasade jag så blev det som mormors kråka. Och i uppförsbackarna var det oerhört spännande !! Uppför Oxbacken var det på det berömda att jag skulle ta mig upp. Och när jag kom hit hem så fick jag ta om ett antal gånger innan jag kom upp till garaget. Ända upp på gården kunde jag ju glömma att jag skulle ta mig. I morgon kväll skulle vinterdäcken på men gruvar mig som fan att åka in till jobbet i morgon bitti. Tur att jag iaf inte börjar förrän 10. 

Nu har jag eldat och ska hoppa i säng, blev helt sopslut av den här åkturen. Har aldrig någonsin förut kört i djupsnö med sommardäck men blir väl tvungen att göra det en gång till om jag ska komma in till stan. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Av Anki - Tisdag 23 april 15:52


Älskar barns tänk.....ibland      

Yes

Av Anki - Tisdag 23 april 00:33


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards