Alla inlägg under maj 2019

Av Anki - 27 maj 2019 11:25

Lady och jag tog sovmorgon idag. Vaknade av tfn....ovanligt? Nu har jag lovat att fixa med fiket på Hasselbacken i år igen. Trots att jag hade bestämt att jag INTE skulle hålla på att krångla med det den här fotbollssäsongen......Men Larsson bad så snällt......  Nu tvättar jag åt två klubbar plus fiket på Hasselbacken. Men lovar inte hembakt varje match i år. Om ingen vill stödbaka åt mig......Kan bli tufft då dagar jag jobbar också. Det är då man inte riktigt orkar med sig själv.......

Nu ska jag ta på mig arbetskläder och en mössa   (så jag inte får fulla håret med gräs och skräp), och så ska jag ta en svängom med röjsågen. 


Av Anki - 26 maj 2019 23:16

En alldeles underbar Mors dag fick jag. Alla tre barna, måg, två barnbarn och älsklingen kom. Den årliga hängampeln av Mia m fam, och av Jonas och Pontus fick jag en jättefin ros i kruka. ÄLSKAR ER ALLA !  Mira hade liksom bestämt en egen dejt med Sundin, som hon nog blev supernöjd över lillhjärtat   

Av Anki - 26 maj 2019 15:03

Till västra och hämta hunden och så hem och städa och elda. Sa åt killarna och familjen Westerberg att de skulle äta här och så köpte jag en tårta. (Det har jag aldrig gjort nån gång förut, utan alltid gjort egna) Men nu är det nya tider.....

Så nu är det bara å sätta igång med lite käk. 

 

Av Anki - 26 maj 2019 14:58

Lite blandat väder men en jättetrevlig tripp med bästa vännerna. Vi åt på Hallstaberget innan cruisingen. Tyckte att maten var så där, men det är himla fint där. Tog några halvdana bilder däruppifrån.

         

Av Anki - 26 maj 2019 14:54

Jobbade full dag och sen hem och dona lite tills    ringde och undrade vart jag var.....Åkte till västra med Lady och sen ut till grannsockna. Ingen höjdarkväll........


Av Anki - 26 maj 2019 14:45

Eller slö med att uppdatera. I torsdags var jag och investerade i en mobilladdare till bilen. Fått stränga order av Jonas att inte köpa nåt skit utan bara Iphone original. Så det gjorde jag även om det sved.....Och den funkade såå bra   

I onsdags på fotbollen kollade jag säkringen i bilen eftersom jag trodde att den var trasig. Det måste vara en man i vitskjorta som har bestämt vart säkringshållaren skulle sitta i Volvo V40. Under instrumentbrädan innanför kopplingen.....Så man måste ligga på backen utanför bilen och vrida sig som en mask för att komma åt.....Och har man inte pannlampa så ser man inget heller....Så när jag låg där på backen vid bilen vid Kubenplan.......så var det ju en och annan som tittade lite skumt på mig.....  Och dessutom så var säkringen riktig....

Av Anki - 24 maj 2019 18:11

Av Anki - 24 maj 2019 12:16

Är just nu på noll eller snäppet under. Mår riktigt pissigt........Hemma på lunch och Lady gick ut och grävde så jag fick börja med att släpa in henne till duschkabinen.  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards