Alla inlägg under maj 2019

Av Anki - 16 maj 2019 18:10

 

Av Anki - 16 maj 2019 18:09

 

Av Anki - 16 maj 2019 14:01

Japp jobb till 12 och lite fikamys i solen på Röhmans torg       På hemvägen så hämtade jag två fotbollstrunkar och en säck med tvätt. Varvar tvätt och lite pyssel ute i solen nu. Fruktansvärt trött är jag.....kanske jag har fått samma sjuka som älsklingen.....typ sömnsjuka...       

Av Anki - 15 maj 2019 23:23

Jag kan inte hjälpa det..........

      


Av Anki - 15 maj 2019 23:16

Klippte gräset första gången för säsongen i eftermiddags och det blev ju såå fint. Sen var det bara å hoppa in i duschen och åka och hämta Inger. Vinjunta hos Mona på sörsidan sjön. De andra drack vin och jag loka. Helt okej och det var så trevligt. Sen hem och prata med älsklingen. Och nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på lite ögongodis på TV:n. Jobb i morrn igen. See you   

Av Anki - 15 maj 2019 15:19

Somnade som en stock i går och vaknade tre första gången då jag trodde att det var morgon. Ja men sen jobbade jag till 15. Ska på vinjunta i kväll men skippar vinet och dricker Ramlösa ist. Dels ska jag jobba i morgon och sen vet jag ju inte hur det blir med mamma. Kanske måste åka till Hudik bara så där mitt i natten och har ju ingen som kör åt mig. Inte värt det för ett par glas vin. Jag kan prata lika bra utan vin.....  Hade bestämt mig för att vara ledig hela nästa vecka men.....

Ska försöka att göra lite nytta ute nu innan jag åker igen.

Av Anki - 14 maj 2019 23:16

Gick uppöver med Lady förut ikväll och fick jätteont i ena knävecket. Hoppas att det inte är en Bakers igen....Mamma har en ev hjärtinfarkt och vätska i lungan. De skulle köra in henne i tuben men då fick hon panik så de fick ge henne lugnande och så ska de göra ett nytt försök i morgon bitti. 

Jag kan inte påverka nånting så nu gör jag kväll, då jag är trött som en gnu. Har pratat med älsklingen så jag kan sova lugnt    Pollenallergin har tagit fart också tror jag. Träffade Norrhasselraggarna efter vägen när vi gick uppöver   

 

Av Anki - 14 maj 2019 11:58

Less (ledsen) på människor......Mamma på akuten i Hudiksvall med hjärtflimmer och andningsproblem. Hemma på lunch och rastar hunden.  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards