Alla inlägg under april 2019

Av Anki - 18 april 2019 23:37

 

 

Av Anki - 18 april 2019 00:07

Jobbat 7-15 och sen hem och duscha och fixa med djuren. Hade planerat att ta med Lady ut till Timrå men det funkar inte. I vintras så hade jag ingen värme alls i bilen, men nu är det full värme typ. Och det går inte att ha en hund i bilen när det är +30 i den. Måste försöka få nån ordning på det snart.

Och det löste sig ändå eftersom Lena ringde mig på em. De hade hittat en säl nedanför Sundsvalls elnät i stan och hon visste att jag har tfn-nr till en kille på djurskyddet i Härnösand. De hade försökt att flytta ner den till vattnet men den kravlade sig upp igen, så de ville få hjälp. Ja så hon fick numret till killen och samtidigt så sa hon att jag kunde lämna Lady hos dem. 

Så det fick bli så, och så åkte jag ut till älsklingen. Vi pratade lite......... och så skiftade han däcken på volvon bl.a Det var mycket folk i garaget och en del visar rätt så tydligt sin ståndpunkt...

När jag skulle hämta henne på hemvägen (23:10) så ville hon inte följa med mig....utan sprang och gömde sig i bland buskarna.....Pinsamt att stå där och skrika mitt i natten. Tänkte att nu kommer snart grannen ut och ber mig att hålla käften...

Av Anki - 17 april 2019 06:14

 

Av Anki - 16 april 2019 23:08

Jobb 7-16:30 och hem på lunchen till djuren. Hem och duscha, ge Lady mat och rasta henne en sväng och ut till Timrå och vidare till Tegelbruksgatan då mr Jotech fyllde år i dag. Sen tillbaks till Timrå och hämta bilen och hem till skogen igen. 

Ska göra upp eld och hoppa i säng nu.

Det finns människor som jobbar på att ge mig magsår..........Jobb i morrn och sen tar jag långhelg. Tackarrrrrr !!

Planer finns för kvällen också men det håller jag för mig själv. 

   

  Och det kan de inte ändra på........hur mycket de än försöker..........


Av Anki - 15 april 2019 23:32

   


Av Anki - 15 april 2019 20:57

 

Av Anki - 15 april 2019 20:23

Sov typ inget alls natten som var och sen jobbat 7-15. Trött som en galning när jag kom hem och satte mig i solen en stund med en kopp kaffe och en macka. Det blev dagens middag.....Hade laddat tvättmaskinen med sängkläderna när jag var hem på lunchen och rastade Lady. Så när maskinen var klar så hängde jag tvätten på balkongen. Och fortsatte att tvätta tre maskiner matchkläder, som jag oxå hängde ute. Sen tvättade jag bilen och bäddade rent i sängen, och när det var klart så vek jag och packade matchkläderna. Och sist av allt så rullade jag ner sommardäcken från logen och ner till garaget. Så nu har jag duschat och tycker att jag kan lata mig resten av kvällen tills min älskling ringer. 

Ska be till högre makter att jag får sova i natt.....

När jag var hem på lunchen så satt jag och Lady i solen på bron till rödhuset och åt vår lunch. Mysigt var det !!

Av Anki - 14 april 2019 23:16

Nysig och täppt i näsan...Ska ta Loratadin i morrn bitti innan jobbet men nu får det bli nässpray och alvedon och hopp i säng. Har pratat med   och hoppas att den där John kommer och kastar sand snarast...... 

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards