Alla inlägg under april 2019

Av Anki - 14 april 2019 19:37

Köpte den för 1½ år sen och hade inte ens öppnat kartongen förrän för en vecka sen....Så nu i kväll tänkte jag att jag skulle testa den. Och det gick väl inte så bra så jag fick ringa till pussgrodan i Timrå. Var bara det att jag hade tagit fel munstycke och det var skitsvårt att byta. När han förklarade hur jag skulle göra så fixade jag det lätt som en plätt. 

Så nu är det ingen lack kvar på bilarna............nä skojar bara lite   Spolade bara av dem eftersom klockan hann att bli så mycket. Tvättar dem riktigt i morgon em när jag kommer från jobbet. 

Av Anki - 14 april 2019 16:39

I morse kom Hansa och körde upp oss ur sängen.....Vi fikade och sen åkte vi till Nedansjö och hälsade på Ola och Marianne. H-E:s syster var också där. Ola fyllde nyss 70 men var inte hemma då.
Superfint väder ute. Vi åt på Bistro på hemvägen. Ska väl snart åka och se om min hund vill följa med hem eller om hon vill vara kvar i västra..........Smulan är lite fundersam vart hon är.
Ska njuta lite i solen en stund bara   

[Bild]

[Bild]

Av Anki - 14 april 2019 16:17

Jobbade 8-17 i Granloholm i fredags. Sen hem till skogen och duscha, packa och vända tillbaks neröver. Först till Västmarken med Lady och vidare ut till Timrå och älsklingen. Träffade Jansson på OK oxå och lämnade matchtrunken.
På lördag morgon kom Marina och H-E och hämtade oss och så åkte vi till Bollnäs på bilträff. Trevligt som vanligt med dem. Blir alltid mycket skratt och tok. På hemvägen åt vi iForsa på Route 84.
När vi kom hem så åkte vi upp till skogen. Lady ville inte följa med när jag kom och hämtade henne så hon blev kvar en natt till där.

Av Anki - 12 april 2019 06:34

 

Av Anki - 11 april 2019 23:24

 

Av Anki - 11 april 2019 20:34

Var först ner till Matfors en sväng. Och så skjutsade jag hem polare per. Där blev jag bjuden på kaffe innan jag åkte hem igen. Pysslade lite och satt ute i solen en stund. Sen tog jag med mig Lady och gick uppöver. Idag blev det 5,2 km och 9054 steg. När vi kom hem igen så stannade vi ute i solen och myste alla tre (katten också). Sen städade jag, gjorde två sockerkakor och tvättade en maskin tvätt. Imorgon är det jobb i stan så nu har jag fixat matlåda och em-fika. 

Såå himla gött med sol och värme eller hur? Laddar massor med positiv energi.

 

Av Anki - 10 april 2019 15:25

Man går alltid och funderar en massa när man promenerar. Himla bra när man är ledsen t.ex eftersom man rensar hjärnan på all negativ energi. 

Men nu var jag inte ledsen utan bara filosoferade ändå. Och kom att tänka på att min ena sonhustru brukar säga att jag svär lika mycket som Ullaredstanterna Gunnel och Maritta     Tror att hon överdriver lite jag......eller??   

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards