Alla inlägg under april 2019

Av Anki - 4 april 2019 22:32

Kanske....Har iaf pratat med och sagt god natt till min älskling. Vi ses i morrn   

   

Av Anki - 4 april 2019 21:09

Jorå, det blev jag ikväll. Nyss kommit hem och eldar lite nu. Skulle testa min bettskena innan jag åkte och den var himla svår att få fast............och sen höll jag inte på att få loss den !!     Tog en skruvmejsel först men det funkade inte så bra. Så jag fick bända och dona en stund innan den lossnade med ett smack.......

Funderar på om jag ska färga håret i kväll eller i morgon bitti. Är ju 50-års fest på lördag kväll. Tur att förkylningen börjar att ge sig. 


Uno

Av Anki - 4 april 2019 21:05

Av Anki - 4 april 2019 17:05

Fick lite bilder nyss från två tjejkompisar som har lägenhet i Alanya. Lite avis blir man ju när man sitter som en idiot ensam uppe i skogen.....  

Av Anki - 4 april 2019 15:27

Tack vare att X-et ringde och varnade mig för den mobila fartkameran i Bergsåker. Den hade jag så klart missat annars.

Så det tackar jag himla mycket för.

 

Av Anki - 4 april 2019 15:20

Inget hål att laga. Men däremot gnisslar jag tydligen tänder så att de slits vassa. Det blev lite pinsamt när hon undrade om jag använder bettskenan jag fick. Njaaee....och så svarade jag undvikande att jag använder den ibland.....och så växte näsan som på Pinoccio...  Och när hon undrade om det är över eller underkäken den ska sitta på, och jag inte visste riktigt. Det är då man inser att man INTE ska ljuga. 

När jag undrade varför man gnisslar tänder så sa hon att det oftast beror på att man har bekymmer..........hm...

Ja men nu är tanden slipad och jag har lovat att använda skenan. För min egen skull mest då   

Av Anki - 4 april 2019 13:00

Är ju inte rädd för tandläkaren men tycker inte om att gå dit när jag inte riktigt vet vad som ska göras. När jag åkte hit så pratade jag med en kompis. En av de som tycker att jag försvunnit i nåt som inte är jag längre. Och kanske det är så också......

Av Anki - 4 april 2019 10:36

Kan inte hjälpa det men funderar vidare på livets gåtor. Skulle nog ha platsat med Bröderna Djup   Man ska leva i verkligheten eller.....?? Nu ska jag iaf åka till tandläkaren och laga min trasiga tand..........

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards