Alla inlägg under april 2019

Av Anki - 28 april 2019 19:04

Till Tuna kyrka blev ju informativ....Först fick jag höra att en viss herre hade blivit sur när vi var till Nedansjö och hälsade på hos storebror (inte min då). Att jag inte kom upp och sa hej till nån som jag har känt sen jag var 20....Men det fanns inte tid just då........Det går kanske fler tåg??

Sen (i fredags då) kom det fram lite mer skit. Jag har inte fått det de tror men om jag får saker eller inte av någon, tycker jag att folk ska ge fullständigt fan i !! 

Blir så fruktansvärt besviken på människor och less allt j-a skvaller..........Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara så himla avundsjuk.......??

Av Anki - 28 april 2019 15:40

Tog med mig Lady och gick en rask prommis uppöver moan. Vi tränade lite lydnad också så hon fick gå utan koppel. Och hon är jätteduktig !! 

Lena är ensam så jag funderar på att åka ner till västra och titta på lammen. Fick en bild nyss på en som leker herre på täppan   Fick ett sms av nån som frågade om jag bjöd på kaffe men det är ju inte slut på dagen än.....  

 

Av Anki - 28 april 2019 13:25

Suttit och kollat på lite grejer till Volvon som måste köpas och fixas innan besiktningen. Sen måste jag hitta nån god fe som hjälper mig och fixa allt också   

Värmen som var problemet i vintras då det var kallt, är tvärtom nu. Full värme hela tiden hur jag än gör, så jag kan inte ha med mig Lady i bilen. Prinsessan på ärten hade fixat det lätt som en plätt hon..........    

Av Anki - 28 april 2019 12:26

Ja i helgen fick "Tryggve" komma ut och se naturen igen. Ut till naturen och långt ifrån stadsdammet......    

 

Av Anki - 27 april 2019 16:28

Av Anki - 27 april 2019 16:24

Av Anki - 27 april 2019 15:02

Japp, fick mitt medlemskort idag. Niu får vi se vilken av klubbarna som betalar bäst för mina tjänster ?

Av Anki - 27 april 2019 14:59

Ja, inte tänker jag bara sitta och vänta uppe i skogen. Så jag åkte ner till Västhagen och kollade på killarna jag. Och så fick jag tvätten med mig hem å....
Så nu tvättar jag matchkläder och myser i solen. Vi ska grilla sen när pussgrodan kommer.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards