Direktlänk till inlägg 20 december 2018

Helg....

Av Anki - 20 december 2018 21:00

Ja äntligen ! Fick ett utbrott i morse på jobbet.......och det blev lite "fräsigt" ett tag men bytte till slut bort det jag fick panik över......står för att man inte ska behöva göra det man inte har sjukvårdsutbildning för och aldrig har varit med om...... Tur att det fanns nån som hade förståelse. Jobbade med KS i dag och vi synkar klockrent. I morse vid halv sex, innan jag åkte till jobbet så gravade jag laxen........

Slutade 12 och åkte hem och fick ett utbrott när jag inte tog mig uppför backen hemma. Fick ta om fem ggr innan jag kom ända upp   Grejade lite innan jag åkte ner till Vattjom till Caroline. In på Ica en sväng på hemvägen och där träffade jag en herre som jag inte sett på en massa år eftersom han flyttade till Stockholm .Blev så klart stående och surra en bra stund med både honom och hans mamma. 

När jag kom hem så klädde jag granen, gjorde köttbullar och Philadelphiaglass, tvättade två maskiner tvätt och städade lite. Det körde ihop sig lite med en julklapp men Jonas ringde och hade en lösning till min fördel   

Inget jobb i morrn och jag ska sova till nio minst    Har en rygg som tar knäcken på mig nu......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards