Alla inlägg den 10 december 2018

Av Anki - 10 december 2018 23:39

Men ändå helt ok med tanke på från vem det var. Nån som mådde dåligt i helgen och inte vågade ringa till mig?? Då alltså.....Fick lova mig att ringa nästa gång. Oavsett hur illa det är....Ställer ALLTID upp för nån som alltid gjort det för mig när jag haft det jobbigt. Att jag äntligen står med båda fötterna på fast mark och mår bra har ingen betydelse, man sviker ALDRIG en kompis !! 

Av Anki - 10 december 2018 23:11

Gjorde en sort och degen till en annan, men tfn-skrället har ringt hela kvällen och nu känns det som för sent att baka kakor. I lördags sa Jeanette att jag ju aldrig sover nätterna. Men det var innan jag träffade mitt   Nu är det ny ordning i huset på kullen. Man måste vara utvilad om man ska orka med kärleken   

 

Jag måste ha varit en idiot när vi var unga.............

Av Anki - 10 december 2018 21:17

 

 

Av Anki - 10 december 2018 17:05

Ja nu är den borta i alla fall. Så nu kan jag knappt röra mig pga smärtan i skuldran. Det gör ont ända upp i huvudet....  

Och han som körde bussen hade jag lust å mörda när han blåste förbi  Saktade inte ner fast jag stod ute vid brevlådorna. Hade pannlampan och varseljackan på mig så jag var inte direkt osynlig. Jag fick mig en ordentlig dusch av bussj*n

Av Anki - 10 december 2018 15:48

Vilken tur att de ringde och ville ändra tid.....Hade tid för tappning i morgon fm men fick ny tid nästa vecka ist. Känns onödigt att dra iväg till stan om det är så här dåligt väglag.

Av Anki - 10 december 2018 13:18

Blötsnö som är tung som bly. Insåg rätt så snabbt att jag inte orkade att handskotta eländet. Speciellt inte plogkanten nere vid vägen. Har tagit undan så att jag kommer in till lagårn och veden. (Tills det rasar från taket)

Funderar skarpt på att ta bilen och försöka att köra upp och ner några ggr. Men eftersom snön är som snor så fastnar jag med all säkerhet mitt i backen.......Det är nu det hade varit nice med "svarten". Men har ju fixat det själv förr så det löser sig nog nu också. Alla bilar kör iaf jättesakta på vägen.....

   

Men det är i alla fall en som älskar snön   

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards