Alla inlägg den 9 december 2018

Av Anki - 9 december 2018 22:46

Guud vad jag längtar till den 23 dec !! Jul i London med den bästa i hela världen och de bästa vännerna man kan ha,  Marina och H-E.

 

Av Anki - 9 december 2018 16:45

Åkte ner till västra och hämtade Lady. Det var väl ingen höjdare att köra över skogen. Grishalt och ingen sand, är värst i sista långbacken då man absolut inte kan bromsa om det börjar gå undan nerför. Men ingen kommer ihåg en fegis   

Så när jag skulle hem tog jag vägen ner till Lucksta. Och då kom jag på att jag skulle åka till Ica och Preem en sväng. Startade bilen och glömde sen att den stod och gick (i en timme) Så jag fick fylla i lite bränsle, det är ju jobb till veckan. 

Japp, in och köpte de prylarna jag skulle ha och sen valde jag den kortaste kön så klart.

En dam först och sen tre till före mig. Men det var bara det att damen INTE hade ett dugg bråttom. Hon hade en vagn, en korg och en väska......som hon plockade en vara här och en där.....ångrade sig och bytte, möblerade om på bandet m.m

När man känner att håret börjar att resa sig i nacken och hjärtat slår som en bongotrumma......är det himla svårt att inte säga nåt dumt      Men det behövde jag inte eftersom det var en av dem före mig som grymtade till   

Äntligen skulle hon betala........men det tog också tid. När jag hade packat mina varor stod hon fortfarande och plockade och grejade med sina varor. Tjejen före mig frågade om hon ville ha hjälp att packa eftersom det ju körde ihop sig på bandet också när hon inte fick undan sina varor,  men hon tackade nej

Jorå men nu är vi hemma i skogen och jag har tvättat sängkläderna och stoppat dem i tumlaren. Och lugn och fin igen   


Av Anki - 9 december 2018 16:36

  Önskar alla en trevlig advent.

Jättetrevligt hade vi i fredags med en massa trevliga Staffare. Mat, dryck, dans och mys med bästa älsklingen ever. 

Och igår blev det Q-bar med Jeanette och Larsa. Bra mat och under hållning av en kanadensare.  

Och nu har mitt   åkt hem igen. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards