Alla inlägg den 18 december 2018

Av Anki - 18 december 2018 19:20

Men vågar inte lägga mig på soffan då jag inte vet om råttjäveln är kvar inne eller om den fattade vinken när jag ställde upp balkongdörren i morse........    Har pratat med Anticimex och ska dit och hämta grejer i morgon när jag har varit och tappat blod. Hon kunde skicka men det går snabbare om jag hämtar dem. Synd bara att jag inte har nån som hjälper mig med sånt jag tycker är otäckt.

Av Anki - 18 december 2018 18:48

Fick jag reda på i dag. Jag vill träffa pojkarna innan jag åker bort över jul, och de skulle komma hit och äta på lördag. Men nu blev det ändrat till fredag eftersom Emma jobbar helgen på ST:s nyhetsdesk. Kanske t.o.m Josefine följer med. Kuligt...  Det blir bara lite mer stressigt, eftersom jag och   ska iväg på en grej på fredag em. Men inget är omöjligt om bara viljan finns. 

 

Av Anki - 18 december 2018 14:15

Hann nästan bara somna i natt när jag hörde ett himla liv från vardagsrummet. Gick dit och där var det jakt.......Både hund och katt jagade en råtta. Hade det inte varit vinter så hade jag sovit i bilen. Men det gick ju inte så från ca halv ett till fem när klockan ringde blev det inte mycket sömn.  Grispass på jobbet eftersom de ordinarie hade nåt möte, så fyra vikarier fick ta helgbemanning. 

Jaja när jag kom hem så var det inte några tecken på råttfångst så nu har jag riggat en vattenhink med en planka. Blir typ som på havet när sjörövarna fick gå på plankan   Sen kommer kanske x-et upp och riggar råttfällor. 

Jag kan renovera, snickra, rensa avlopp, jobba med motorsåg eller vad som helst....men vägrar konstant att befatta mig med de där äckliga djuren. 

Nu ska jag och kylskåpet ta en sväng ner till människobyn i alla fall 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards