Direktlänk till inlägg 2 december 2018

Min bok

Av Anki - 2 december 2018 16:34

Eller vad den heter. Har jag beställt av min systersons dotter som säljer jultidningar. Och det råkade jag nämna när Mia fyllde år i onsdags. Följdfråga: Vad är det? Svar: typ som en dagbok där man ska skriva saker som hänt genom hela livet....eller nåt sånt. Får se när jag får den, men så svarade jag i alla fall. Och då fick mina tre barn inklusive kärleken luft......och alla fick sååå himla kul. De tycker allihop att jag svär in i helvete för mycket....De påstod att där kommer det bara att stå en jävla massa svordomar typ förbannade biljävel, satans hushelvete, vedhelvete, ungjävel, hundjävel och en massa hemska ord som jag inte ens vågar skriva för då blir jag censurerad av både folk och fä. Typ häftigt humör dårå...

Tänkte på det nyss när jag höll på och pysslade. Fick en flaska med doftolja och tillhörande pinnar när jag fyllde år. Tove berättade skrattande att Mira hade vält omkull den hon hade i sitt rum. Himla kul....var det då, i onsdags    

Men nu när jag skulle hänga upp gardinen i köket, med en rygg som gör ont som om det skulle sitta en kniv i skulderbladet. Så måste ju så klart den där förbannade flaskan ramla ner från högtalaren. Och oljan rann ut över timern, eluttaget, högtalaren och bänken. Gardinjäveln åkte på golvet i en hög tills jag hade torkat upp all olja. Älskade ungar, tänk om ni hade hört alla fula ord jag sa.....jag kan många.....      

Ja man vet aldrig vad ni en gång får läsa där..... Det kan nog bli en och annan överraskning också, när jag skriver så finns det inga hämningar. Bara sanningar, och jag har många anteckningar. Sen många år tillbaka.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards