Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av Anki - 14 oktober 2022 10:14

Önskar alla en riktigt härlig helg ! Själv jobbar jag men trivs man på jobbet så är det ju också helt ok. Hinner kramas lite ändå      

 

Av Anki - 14 oktober 2022 00:19

 

Hon tittade i spegeln, sen tittade hon på honom, han satt i sängen, hon frågade honom, älskar du mig fortfarande?
Han svarade, som första dagen.
Har du märkt att min kropp inte längre är densamma som när vi träffades?
Han svarade. №, inte alls.
Hon la händerna på magen och frågade honom, har du märkt att min mage är tyngre?
Han svarade. №, inte alls.
Hon tog av sig sin morgonrock och tittade på sina ben och frågade honom, märkte du att mina ben inte är så hårda och smidiga som de brukade vara?
Han svarade. Inte än.
Sen kom hon till honom med tårar i ögonen frågade honom, så vad gör du vid min sida om du inte ser mig längre, om du inte vet hur mycket min kropp har förändrats, vet du inte att jag inte är likadan ?
Han skrattade och sa: Se hur du mår. När jag rör vid din kropp kände jag ditt sätt att älska, jag ser ett hjärta fullt av vänlighet, jag ser din sensuella figur, jag vet att du har den perfekta formen för mig, du gav mig det bästa.
Han fortsatte. Kvinna var inte ledsen över hur du ser på dig själv, var glad vad jag känner. Jag blev kär i din själ och vänlighet, inte fåfänga i din kropp, och genom tårarna ritade han ett leende som fick hennes ansikte att lysa igen.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards