Alla inlägg den 9 oktober 2022

Av Anki - 9 oktober 2022 23:13

Japp, det är jag. Och när jag bestämmer mig för någonting............så finns det ingen återvändo    Nästa steg i livet.........?????     ...........................................  

Positive thinking. Hoppas bara att jag inte är sjuk nu då............  

Nu har jag gjort Janssons frestelse till särbon och säger natti natti   

Av Anki - 9 oktober 2022 22:34

Men vill inte tala om varför......än.....   Är på god väg mot mitt nya liv nu    

I förmiddags fick jag hjälp med att sätta upp snöskyddet till altanen, så nu kan vintern komma   

Körde ett race med trimmern och rensade rabatterna och runt husen. och en massa annat högt gräs.


Sen var jag till Korsta och klippte Jonas. Farmors lillhjärta höll kollen när jag klippte husse....

 

Pontus ville oxå bli klippt men det får bli till veckan.....när orken finnes   På hemväg från stan så ville Lena bjuda på kaffe så jag tackade ja till det och lite medföljande surr. 



Av Anki - 9 oktober 2022 22:22

När någon i min ålder blir friad till (säger man så?) Ja i alla fall så är det gulligt med män som vågar visa sin omgivning att man älskar någon.   Det är styrka   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards