Alla inlägg den 2 oktober 2022

Av Anki - 2 oktober 2022 23:08

Nån som är sugen på en riktigt snygg äkta fårskinnsfäll ?? Till skotern, vinterfiske, sola i en snödriva....eller bara som en häftig inredningsdetalj   


 

Skicka ett meddelande isf så vidarebefordrar jag det till säljaren. 

Av Anki - 2 oktober 2022 19:34

I går var vi och käkade på SR med kompisar. Trevligt med nåt som bryter. Idag så har jag varit och plockat lite olika kvistar/ris, som jag ska ta med mig till jobbet i morgon. Åkte ju med H-E till grannsockna i morse och hämtade bilen. Pratade med Jonas när jag åkte hem. Han och Rory skulle komma upp till mig, och ev Pontus och Amanda också.

Sen ringde Lena och skulle komma upp så killarna fick välja var sin fårskinnsfäll. Jag sa att de också kunde äta om de ville, och det ville de. Så då blev det ju fyra st till eftersom Ida och Erik var hemma. Spontanmiddag med åtta pers   Det gillar jag

Bad om hjälp att köra upp gräsklipparen på lon, och nån tog chansen..........Jag fastnade med min sko under pallkragen som jag försökte att peta dit.......och fick lämna skon och kasta mig åt sidan. Och Ida filmade. Dagens skratt     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards