Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av Anki - 13 oktober 2022 22:57

  Hahaha, det finns ju de som kallar mig för troll, så steget är ju inte långt..... Kanske man kan lära sig att lägga en förbannelse??     

Av Anki - 13 oktober 2022 20:40

    Min älskade lillsmula.........

Av Anki - 13 oktober 2022 20:28

Pratade med chefen igår och jag jobbar helgen ändå. Förmiddagen ägnade jag åt att fixa inställningarna i bilens dator. Sen blev det en sväng till Birsta för att köpa fågelfrö bland annat. Tvättat och donat lite inne, och nu är det slapparkväll. 

Laddar för helgen nu.   

Av Anki - 13 oktober 2022 00:07

Tack så in i h-e Sundsvalls sjukhus....NOT! Hade förberett allt, inklusive ordnat med vikarie eftersom jag skulle jobba långhelg. Sov i Timrå för att förenkla allt och H-E skjutsade mig till sjukhuset i morse. Sköterskan förvarnade mig att det var förseningar. Jag skulle till op 12:00. Inga problem sa jag. Väntade....och väntade.....ca 15:00 kom läkaren och ritade på magen och informerade mig om vad de skulle göra och hur jag skulle må efteråt. Operationen var försenad men skulle bli av. Inbokad på sjukhotellet eftersom de måste ha koll på ev komplikationer.....och ville inte skicka hem mig. Ok.....

Väntade och väntade...... höll på att svälta ihjäl då jag inte hade ätit något sen 19-tiden på tisdag.

Ca klockan 17 kom läkaren som hade kvälls-skiftet.....satt på huk och tittade mig i ögonen........och sa - Det blir ingen operation i dag.....VA sa jag, varför då?????? Sjukdom, akut-op och tidsförskjutningar.....jag är ledsen...Så nu har jag fortfarande skitont i magen, och måste ta semesterdagar för helgen, och vet inte när det blir op.....

Besviken är bara förnamnet......................

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards