Alla inlägg den 23 april 2020

Av Anki - 23 april 2020 23:25

De var inte så smarta ändå tjuvjägarna. Vi körde från var sitt håll och de bara försvann nånstans mitt emellan. Men jag hann att ta det ena bilnumret och sen blev det ju enkelt att få reda på vilka det var...........Hoppsan....de trodde nog inte att jag har koll, men när det börjar att smälla vid halv nio på kvällen så är det nåt som inte stämmer. Och döv är jag inte än.

Av Anki - 23 april 2020 22:50

Går inte in på några detaljer men har varit och jagat tjuvjägare ikväll. Först ensam och sen kom Lena upp....

Av Anki - 23 april 2020 14:23

Fick ju nästan det när jag läste på fel vecka och trodde att jag skulle ha jobbat idag.........Men det var ju förra veckan som det var torsdag em/kväll   

Av Anki - 23 april 2020 13:29

Av Anki - 23 april 2020 11:56

Ajjemen, kör på med träningen. Tror att ryggen och benen börjar svara mot den omilda behandlingen. I går hann jag bara med 4 km promenad men i em ska jag ta igen det. Går jag upp till Hassel så blir det 7 km. Ska inviga skorna jag fick av Pontus och Josse i julklapp. 

Pratade med Mia i går kväll och blev lite svettig om händerna ett tag....Har inte sagt så mycket förut till henne men berättade lite om hur mycket skit som sprids och att jag har ett inte alltför snällt smeknamn hos vissa m.m Inte så kul..... Hon blev så jäkla arg och sa att hon fick lust att konfrontera en och annan.....En fredag kväll i början av mars läste hon lusen av mig av nästan samma orsak och undrade vart min kaxighet har tagit vägen. Visste ju hur rätt hon hade   Ska ner till vårdcentralen en sväng sen och så funderar jag på att åka ut till Birsta och köpa handväskan som jag kollade på i går. Innan utrymningen av Birsta City....Får se hur snål/ekonomisk jag känner mig då   Har ju massor att göra hemma både inne och ute men har liksom ingen lust. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards