Alla inlägg den 12 april 2020

Av Anki - 12 april 2020 16:40

Ja det finns de i skogen som är riktiga arbetsnarkomaner. Och som besitter en enorm styrka..........som de är skapta. Var och tittade på bäverdammen nedanför mig i dag. Fantastiska djur !!



 
 

Av Anki - 12 april 2020 12:04

Fjorton stycken var vi hår i skogen i går em/kväll. Himla mysigt när det är åtta ungdomar. Pontus ringde i sista minuten och frågade om Josefines syster fick följa med. Så klart sa jag, här är alla välkomna. Hon frågade mig när hon kunde flytta in och jag sa att det är bara å komma det  Jag var lite orolig att maten inte skulle räcka men det gick bra. Ändå hade jag glömt att ta fram de grillade kycklingvingarna som jag hade lagt i frysen....  

Ja vi hade himla trevligt i alla fall   Jonas hade med sig sin Hypervolt Massagepistol som han plågade några med. Vilken jävulsk apparat !! En sån skulle jag ha och massera H-E med, men den kostar nästan 6000 så det är inget för min ekonomi.  Chokladtårtan var god, men himla mäktig då det var mycket mörk choklad. Både i tårtan och i glasyren. Dekorationskycklingarna såg mer ut som picachu/små monster men de var gula och goda   Alltså godkänd !

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards