Alla inlägg den 14 april 2020

Av Anki - 14 april 2020 21:49

Yup, gick med i en fb-grupp i går, och har kört första passet idag. Måste vara stenhård med att göra de dagliga övningarna om det ska funka. Och jag är verkligen peppad nu. Ska investera i en stepup-bräda också. 

Jag fick ju tydligen inget friskvårdskort via Sundsvalls kommun, och det var ju lite synd...........

Av Anki - 14 april 2020 21:11

Japp....det här är min husspindel. Den har varit här inne i två månader (som jag vet iaf) och jag har bestämt att jag inte ska döda den. Men jag kan ju inte lova hur kattfröken gör   

 

Av Anki - 14 april 2020 20:55

Skjutsade herr Freddan till Birsta i förmiddags, eftersom han skulle köpa saltstenar. Han bjöd på lunch och sen åkte vi hemöver igen. Jag skulle gå in på ÖoB och köpa en grej men där var det lång kö för att bli insläppt så det struntade jag i. Filurade lite en stund och sen ringde Lena och frågade om jag ville ha kaffe. Jag passade på att fråga om de kan hjälpa mig att byta varmvattenberedaren, så de skulle kolla om man kan hitta en till bra pris.  Den befintliga drar extremt mycket el......

Och så var jag ner och busade med min lilla goknopp i fårhuset. Han fick komma ut ensam och blev så busig så att han hoppade och skuttade omkring. Han var jättegosig när jag lyfte upp honom också.


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards