Direktlänk till inlägg 8 december 2019

Yup.....

Av Anki - 8 december 2019 15:54

Mina barn ställer varje år samma fråga till mig...
Vad vill du ha i julklapp?
Jag vill ha er ❤️
Jag vill att ni fortsätter att komma förbi. Jag vill att ni ställer frågor och frågar om mina råd. Jag vill att ni berättar om era problem, ber om min åsikt och ber om min hjälp. Jag vill att ni kommer över och babblar om era problem och om livet. Jag vill att ni berättar om era jobb, era vänner och era relationer. Jag vill att ni fortsätter att dela era liv med mig. Kom över och skratta med mig eller skratta åt mig. Det bryr jag mig inte om. Att höra er skratta är som musik för mig ❤️😍😘🤗
Jag har spenderat större delen av mitt liv med att uppfostra er på det bästa sättet jag visste och jag skryter inte men jag gjorde ett bra jobb. Ge mig tid att luta mig tillbaka och beundra mitt ”arbete” som jag är ganska stolt över. Plundra mitt kylskåp och ta för er. Jag har inget emot det. Faktum är att jag inte vill ha det på något annat sätt.
Jag vill att ni spenderar era pengar på att skapa ett bättre liv för er och för dem ni älskar. Jag har de saker jag behöver. Jag vill se er lyckliga och friska. När ni frågar mig vad jag vill ha i julklapp så säger jag "ingenting" för ni har redan gett mig er gåva hela året. Jag vill ha er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards