Alla inlägg den 30 november 2019

Av Anki - 30 november 2019 18:52

Det var nån i förmiddags så funderade varför jag tog ett kort på dörren   

Här är iaf en bild på min dörrdekoration. Gratis och duger åt mig   

 

Av Anki - 30 november 2019 17:56

Jobbade dag i går på K2. Var fruktansvärt trött när jag kom hem, men då skulle jag elda, hämta in ved, skotta, laga mat....m.m. Till slut så somnade jag på soffan. Knåpade ihop lite fredagsmiddag tills älsklingen kom upp och sen var det soffmys. Började 14 i dag så jag hann ju elda och pyssla lite innan jag åkte till Granloholm igen. Jobbar till 21 så i natt sover jag i Timrå, eftersom jag börjar 8:00 igen i morrn bitti. Har bokat julklapp till Jonas och så har han hjälpt mig att beställa till Pontus. Inte lätt med teknikprylar för en tant.....  

Fick ett himla sorgligt tfn-samtal för en stund sen av en ungdomskamrat. Han var så fruktansvärt ledsen så att det var svårt att hålla tårarna borta. Men försökte att få honom lugn och kollade så att han inte var ensam hemma. Ingen ska behöva uppleva det han nu går igenom...att mista sitt barn på det viset. Jag hade ju läst och hört på nyheter men visste ändå inte..................

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards