Alla inlägg den 16 november 2019

Av Anki - 16 november 2019 17:03

Förra helgen fick jag en riktig avhyvling av ett av mina barn. Om mitt mående och hur jag accepterar att vissa människor uppför sig illa och behandlar mig som skit, och att ingen står upp för mig. Och att jag drar mig undan mer och mer.......Jag försökte att försvara mig och sa att de som beter sig illa inte är värda att lägga energi på..... Och om nån har bekymmer med att jag finns så är det deras problem. Det är inte mig det är fel på, utan dem.....Problemet är att jag lagrar hela tiden i hårddisken, och att rätt som det är så får de se en helt ny sida av det timida skogstrollet. Den sidan som jag hittills har hållit för mig själv.............Jag har ju faktiskt bett folk dra åt h-e förr..........      

Av Anki - 16 november 2019 14:50

I går var vi på Bistro och käkade en rödingplanka som slår det mesta. I dag har jag varit ute och klyvit en låda med stickor att tända i kaminen med, och lite annat pyssel. Jäklar vad fåglarna äter nu !

Var ner till människobyn en sväng också. Köpte grattiskort till Tove som fyller 21 i morrn. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards