Direktlänk till inlägg 22 mars 2018

Vävt på mattan

Av Anki - 22 mars 2018 23:02

Japp, var upp och vävde ett tag i dag. Sen var jag hem en sväng innan jag åkte till Annica och Pelle och fikade. 

Dammsugaren har pajat på riktigt nu. Skar loss slangen och tänkte försöka att laga den men det funkar nog inte.

När jag kom hem igen så skulle jag försöka att gräva fram dörrarna till lagårn, men vågade inte då det är mer takras på gång. Så då klättrade jag upp på hustaket och skottade ner snö och stampade loss isflak. Tills jag halkade på isen och sträckte lårmuskeln igen. Det gjorde så ont så jag trodde att jag skulle svimma men tog mig ner från taket och in. Vidrigt ont gjorde det när jag försökte att dra av mig stöveln. Lade mig på soffan och då hade jag så ont så tårarna kom. 

Nån frågade vad jag skulle upp på taket och göra när alla sagt åt mig att det är farligt. Och det kan man ju undra men jag säger som Alfons Åberg....skulle bara.......

Nu är det som det är och jag har skitont, det går inte att få ogjort. Pratat med älsklingen nu och ska göra tidig kväll.....tror jag. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards