Alla inlägg den 11 mars 2018

Av Anki - 11 mars 2018 19:59

Och de sitter som fan. Tur att det är jag som har klistrat dit dem så jag inte kan svära på nån annan. Nu när jag har kommit en bit så tänker jag.... Varför målade jag inte väggarna i stället ?? Men nu är det bara att fortsätta. Kommer att ta en evighet. Och skitdåligt ljus är det i sovrummet också. 

Av Anki - 11 mars 2018 17:03

Har tyckt att dammsugaren har tagit dåligt. Och nyss så såg jag varför. Slangen har gått av precis i fästet som man sätter i själva dammsugaren. Försökte att skära av den och skarva men den är fortfarande fastgjuten i fästet    Blir ju lite grinig då den bara är drygt två år. Men skam den som ger sig, det som inte går att laga med silvertape går inte att laga.   Så det har jag gjort nu och sen får jag se hur länge det håller, har inte råd med nån ny just nu iaf. Kanske klaga hos Electrolux??

   


Av Anki - 11 mars 2018 16:01

Idag var det takdropp och sol i skogen. Så det blev dubbskor och en prommis uppöver backarna med Lady. Himla mysigt var det. Sen hämtade jag ved och skottade lite tak. Skiter i vad läkaren sa att jag får och inte får göra. Jag måste ju elda och vill inte att altantaket ska rasa in, det räcker med växthuset....

Lady låg inte på plus i går. Hon blir jätteavis när vi sitter i soffan och kramas, så i går kväll började hon med att plocka ut kaffefilter m.m ur soppåsen och dra ut det på köksmattan. Sen drack hon upp allt vatten i vattenskålen och kissade på hallmattan när hon inte fick gå ut på en gång. Så idag har jag tvättat en lång tung matta också....i duschkabinen....

Hon beter sig som en avundsjuk hundvalp men är åtta år.....

Funderade när svanarna ska kunna komma i år. I fjol var de här och sökte öppet vatten vid den här tiden. Men de stannade på Rösätt tills i början på april ändå. Men nu är det ju hur mycket snö som hels fortfarande. 

     

Av Anki - 11 mars 2018 13:27

Japp nu har kärleken åkt hem till grannsockna. Det har varit bilmek i helgen, Volvo V40 är ingen favoritbil för vissa   .

Kollade på mellot i går kväll och den blir sämre och sämre. Ingrosso var helt ok men jag gillar ju Samir och Victor jag.....och det gör inte min Sundin   

Igår innan han kom så satt jag och funderade vid köksbordet. Att jag äntligen efter så många år mår så himla bra och är glad och positiv till det mesta igen. Shit...jag är såå glad att ha en kompis som vågade läsa lusen av mig och säga till mig vilken jävla idiot jag var om jag inte åkte med på cruisingen till Kramfors i höstas. Har henne att tacka för att jag inte fegade ur då och att jag är tillsammans med världens underbaraste nu.   Pöss till dig Jeanette I´m so grateful   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards