Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Nighthawk calling....

Av Anki - 29 maj 2011 01:01

I morse var jag jättestressad eftersom jag hade lovat att åka ner och titta på Tove när hon red i hopptävlingen på Näset. Första svängen hann jag inte med men den andra skulle jag hinna ner till...Så det var bara att sätta fart med valpar o hår m.m.Men när jag skulle spreja håret så var ju spruten liksom rakt uppåt så jag prickade inte håret  Och det var ju en himla tur det....Eftersom det var airfresher för toan som jag hade tagit i stället för hårsprejen (samma färg på flaskorna) Fniss kan man ju bara säga eller hur?

Sen så fick jag verkligen använda blysulorna för att hinna till Näset och jag hann !   Hon gled fram i ett helt felfritt varv, synd att tiden inte räckte till bara. Stolt mormor? Jajamensan !!! Sen så for jag till marknaden i Vattjom och shoppade en massa goda ostar och ett halsband. När jag kom hem så tog jag en långprommis och sen var det dags att börja förbereda för grillning med matgäster. CL Barca - Manchester United på TV:n, Pontus i full M U- mundering....Och nu har jag en Pavlova i ugnen - hoppas den blir bra...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards