Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Anki - 2 maj 2011 23:12

I förmiddags var jag in till sjukhuset och gjorde blodgruppering m.m inför op på onsdag och inhandlade tvätt-tjosan. Sedan på kvällskröken var vi till Timrå på fotboll och det gick ju bra. Kan bara inte förstå varför det inte går att glädjas åt vinsten utan att det är en massa gnäll på varandra ändå efteråt  Så har det inte varit varken i Sund eller Medskogsbron. Man gläds med varandra och peppar varandra vid motgångar.....

Jaja nog med gnäll. Nu är valparna avmaskade första gången av minst tre iaf. De börjar att riva i fällarna och busa hårdare för varje dag som går nu. De skulle ha fått komma till valprummet redan i morgon om det inte var för min stundande op. Så jag gör allt klart för flytt på torsdag till lekstugan          Första kontakten m gräs. Blä..

Av Anki - 2 maj 2011 06:56

  Kattprinsessan har varit ute och slagits....Iaf så är det nåt som har bitit henne rejält i örat och på halsen

Av Anki - 2 maj 2011 02:19

Om man som mor kan få brustet hjärta så har mitt totalt krackelerat nu... Det här är mina tankar i min blogg men ändå kan jag inte skriva vad jag känner- Mer än att det gör ont....Ett tomt rum som ingen vill vara i längre efter 17 år är det som är kvar. Svårt att förstå men det är bara att bita ihop...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards