Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Anki - 18 maj 2011 23:41

Jösses vad tiden går fort ibland. Skulle till Birsta och köpa strumpor och hårfärg inför kvällens drakfunkisfest. Det blev en topp oxå, en enkel svart sak med knytdragsko i sidorna,  Så var jag till Blomsterlandet och skulle köpa hängpelargoner men de hade inte så värst mycket att välja på men lite annat blev det ju. Så då tog jag en sväng till Plantagen trots att jag tycker att de brukar ha dålig kvalitet och dessutom är de dyra. Hittade faktiskt några hängpelargoner där ändå. Men inget slår Evonella i Bergsåker, så är det bara !! Ibland så har de högre priser men då får man jättefina blommor av bra kvalitet.....Ja sen var det ju bara att brassa hem och fixa vuxna hundar, valpar,tvätta o hänga en maskin tvätt, städa valprummet, färga håret, måla naglar, sminka sig, fixa valpar igen, duscha och kasta sig i bilen för rally in till Railway. Jonas har lovat att hjälpa mig passa valparna och det tackar jag för. Vi åt och drack (de andra drack) och hade jättetrevligt med quiz och prisutdelning m.m Och nu sitter jag här......igen  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards