Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Städgalen....ning...

Av Anki - 19 april 2011 14:55

Nu har jag röjt och städat i Pontus rum i tre dagar...Jonas stod och tittade förut och påpekade att brorsan nog inte kommer att känna igen sig alls, och definitivt sakna massor med grejer    . Men när jag skulle sätta upp nya gardiner.....så hittade jag de inte. Jag har nog kastat dem i min städiver...Så nu blir det att sy gardiner i kväll. Kanske dags för lite siesta i städandet snart ?   

I eftermiddag ska här klippas klor. Närmare bestämt 171 st !!! 133 st är pluppisarnas.

Och så ska här eldas i kväll så håll i hatten gott folk. Men nu ska Jonas och mams åka till människobyn och köpa dill, rödlök och köttfärs för det glömde jag igår. Vi har inte grattat Hasse än så han ska både få en normal present och så ska han få en special påskpresent från svärmor. Det är ju basket hela påskhelgen så det kan bli dåligt med påskmiddag, och jag vet ju vad han kommer att sakna på påskbordet   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 16 maj 23:24


   

Av Anki - Måndag 13 maj 14:24


Kortisonspruta i höften och i ljumsken och vila i 10 dagar. Försöker att hålla mig i stillhet men det är svårt.... Det är lite skumt eftersom jag har ondare nu än före injektionen, men det kanske funkar så? Men superhärligt väder i dag så jag för...

Av Anki - Söndag 12 maj 23:48


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:27


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards