Alla inlägg den 12 april 2011

Av Anki - 12 april 2011 21:11

Det jag skrev inatt var mina funderingar o inget annat. Men det blev

iaf nåt helt annat och därför har jag raderat större delen av inlägget.

Jag tycker att det är skitbra att killarna kan få sova över hos sin far, helt

ok för mig. Dessutom slipper jag ju skjutsa och hämta när de ska göra nåt i stan.

Ber om ursäkt för att jag är.................Nu håller jag på att göra en toscakaka

eftersom jag får främmande av fam. Sven, Barbro och Håkan Stiernström

i morgon.Kan hända att det blir nåt mer oxå   

Av Anki - 12 april 2011 13:30

Bytt rent i valplådan och tvättat av Smilla lite. Bråkat med samvetet och kastat en massa bra-att-ha-saker igen. Ska snart ut och tända en brasa   och så är det dags att börja med krattningen.....Måste försöka få hjälp med att spänna kedjan till motorsågen för den är hur slack som helst. Får väl åka till snälla Patrik Edström, det fixar han :-)


Av Anki - 12 april 2011 01:53

Efter att ha varit hos pappa tre dygn så kommer han hem o är väääldigt arrogant mot mig. Kläder SKA vara tvättade och torra tills i morgon och när jag frågar var han ska sova i morrn....Så får jag till svar att han ska sova hemma.....och det är hos pappa.   Jahapp??  Jag förstår inte nånting nu. 








Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards