Alla inlägg den 3 augusti 2021

Av Anki - 3 augusti 2021 23:42

Japp, nu ska jag ta med mig ångesten till sovrummet och försöka att få nån timmes sömn. Det är mycket som "spökar" nu men störst är oron att jag inte får ta bort gipset i morgon. Ska ta bilen till stan. Är så jävla less på att tvingas be folk om hjälp, så jag kör själv.......Quasimodo med klumpfoten i den lilla pelligoliaten........

Sov gott   Älskar alla som älskar mig      

Av Anki - 3 augusti 2021 23:12

 

Av Anki - 3 augusti 2021 22:34

 

Av Anki - 3 augusti 2021 20:05

 

Av Anki - 3 augusti 2021 19:13

Ja efter att ha skuttat på kryckor i fem veckor så har mina handleder totalt givit upp. Vänstra handen kan jag snart inte röra, den gör ont som ögat. Men idag fick jag nån dunderbalsamkräm som jag köpt via nätet. Så nu får vi se om det lindrar iaf. Vill ju inte använda Voltarensalva eftersom det inte är bra i kombination med solen. 

Det kan ju inte bli sämre iaf..........  


Av Anki - 3 augusti 2021 18:57

I går var jag till frissan. Och hon rekommenderade mig att titta in på en alldeles speciell fb-sida. Det gjorde jag i går kväll och blev helt såld. Snacka om att slå huvudet på spiken..........I framtiden kanske jag utvecklar det lite mer men tills vidare får det vara privat. Eller mellan mig och min underbara frissa   

Av Anki - 3 augusti 2021 14:29

Så här är verkligheten. Bara en massa snåriga buskage........

 

Och så här vill man att det skulle kunna vara. Lite lagomt mysigt   

 

Av Anki - 3 augusti 2021 12:09

I morgon är det dags.......igen. Först till gipsteknikern som ska terrorisera mig med den där äckliga kaptrissan igen. Och sen har jag en tid till jourläkaren på ortopeden. Gillar inte att det är en jourläkare, eftersom det förmodligen är nån som inte har tid att prata med mig. Men hoppas och håller tummarna att jag slipper gipset i alla fall. Och att jag får börja belasta foten och kan börja jobba igen. Har myror i hela kroppen nu av att ha suttit stilla i fem veckor..........

  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards