Alla inlägg den 24 juni 2021

Av Anki - 24 juni 2021 09:28

Vaknade på natten med fruktansvärda magsmärtor. Sov nästan inget alls men kämpade på och åkte till jobbet ändå. Varför kan man ju undra. När kallsvetten forsade och jag hållit på att tuppa av några ggr, så blev jag hemskickad efter att ha ätit lunch. Handlade det jag skulle ha till midsommar. Och så träffade jag älskling i Birsta som frågade om vi skulle ta en fika. Kämpade för att inte visa hur illa det var, men vi fikade och det var mysigt med en vardagsfika mitt i skiten.... När jag åkte hemöver så kunde jag inte koncentrera mig på trafiken......  

När jag kom hem tog jag alla mina sista krafter och klippte allt gräs och packade de tvättade matchkläderna i HIF-trunken.......och sen däckade jag i soffan. Har aldrig legat och tittat på fotboll nån gång förut men så fick det bli i går, orkade sitta upp......Lyckades iaf att skrämma katten när Sverige/Claesson gjorde 3-2 målet. Hon flög från soffan när jag vrålade   Alla säger att jag måste till läkare.....men fegar än. Ska jobba kvällspass och fortsätter smärtorna så ska jag ringa akuten ikv. Vill inte hamna på sjukhus över midsommar............


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards