Alla inlägg den 21 juni 2021

Av Anki - 21 juni 2021 22:44

I dag fick jag ett pm på messenger av en bekant. Han undrade hur det går med min axel. Och så skrev han om vilket jävla åskväder det varit i natt. Åskan slog ner vid hans hus i Norrlindsjö och hela huset skakade. Sen såg jag på fb om alla som skrivit om åskvädret.....Och jag sov??? Helt fantastiskt !  Som får panik så fort det mullrar lite.........Undrens tid är inte förbi   

Var och lånade älsklingens bil i em och hämtade mitt vitrinskåp på Jysk. Vi hjälptes åt att lasta det. Hur jag får av det hemma ensam blir min utmaning......

Åker till Bredsand på hemvägen och kollar på Stockvik - Indal. Där träffar jag några gamla spelare som jag följt i snart 20 år. Mohanad Abbas, bröderna Ugzmalij, Micke Wahlroos. Himla skojigt   Och så kusinerna Jonas och Erik Stiernström   Märkligt att jag måste gå på fotboll för att få träffa Jonas..........

Och nu har jag lastat av de tre lådorna från flaket. Tungt och inte bra för min axel men nu är det gjort. Kan själv......

Har slängt en massa i containern oxå idag. Det tar sig men massor kvar att kasta. 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards