Alla inlägg den 3 januari 2019

Av Anki - 3 januari 2019 23:53

Med att sova på beställning. Kollat lite på wish och på Tv....men John Blund uteblir. Längtar så jag blir tokig(are) efter min älskling. Och i morrn kommer han ju   

     

Av Anki - 3 januari 2019 22:10

Ida kom hem efter tre veckor på Kanarieöarna och hade köpt en julklapp till Steeler   

   

Av Anki - 3 januari 2019 21:14

 

Av Anki - 3 januari 2019 16:25

Att få höra vad jag har gjort för fel..... Helt oemottaglig för manliga inviter i åtta-nio år och har inte haft ett enda förhållande sen jag blev själv. Mina tjejkompisar gjorde tappra försök att snärja mig men gick bet. Träffar av en ren slump nån som också är singel.......och helt plötsligt så är jag tokförälskad i nån som ger mig livsglädje, och jag lever i ett förhållande.  Med världens goaste H-E Sundin   som jag älskar av hela min kropp och själ och som har flyttat in i mitt hjärta.  Synd bara att det är så många som verkar ha synpunkter på förhållandet......  Men som slickar röv och håller käften av olika orsaker......Har ju blivit lugn och fin jag men även ett finpolerat skal kan krackelera......

Av Anki - 3 januari 2019 16:12

 

Av Anki - 3 januari 2019 15:13

Var ute och donade lite förut och så ringde tfn. Det är en försäkringsnisse som har utövat tfn-terror ett tag så jag tänkte inte svara, men tittade för säkerhets skull på displayen. Och blev himla glatt överraskad då det var en gammal klasskompis från grundskolan.  Vi pratade i nästan två timmar. Spännande att höra vad andra har för åsikter om en. Lite kul när folk inte tänker på att man kan ha gemensamma bekanta.............

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards