Alla inlägg den 1 januari 2019

Av Anki - 1 januari 2019 23:09

Första bladet i en ny årsbok är vänt. Jag givit mig själv ett nyårslöfte som nog blir piece of a cake. Och så har jag en enda innerlig önskning inför framtiden. Som jag dock behåller för mig själv.....

Har tänkt mycket i kväll på hur en människa kan bli så himla hatisk på en så att man inte ens kan heja....?? Inte ens av vanlig jävla hyfs.  

Nu är Balthazar här igen.........  Men nu ska jag nog krypa ner i sängen, ny dag i morgon. 

   

Av Anki - 1 januari 2019 21:52

   

Av Anki - 1 januari 2019 16:39

Den här låten förknippar jag med en kille som har en speciell plats i mitt hjärta. Han hade bränt en skiva till mamsen och den här låten var med.Jag hade precis köpt min V40 och han och jag var på väg till Bergsjö till mammas 80-års dag. Vet inte varför men så fort jag hör låten så minns jag den dagen. Mammas lillhjärta   

Av Anki - 1 januari 2019 16:00

Har ju haft en fantastisk jul i London med den jag älskar så att hjärtat kan spricka   och två underbara vänner. Och nyårsaftonen på "tegelbruket" blev ju också super. Trerätters meny med sex efterrätter !! Kan inte vara mamma hon är likt min Mia......?? Älsklingen blev nog lite Gud när han pratade Epa med Mira och Nea och hennes mamma. 

Blev bjuden på fika i dag i Timrå hos en kille som får med beröm godkänt i bakning. Kul när killar vill och kan baka och dona.

Och nu är det vardag igen. Ska försöka få fingrarna ur ändan och måla kaklet den här veckan jag. Flera månader sen jag köpte färgen,,,,,, Längtar redan efter mitt   

Av Anki - 1 januari 2019 15:26

Önskar jag till alla    

    

Av Anki - 1 januari 2019 15:23

En jättetrevlig kväll hade vi med fam Westerberg och några till.


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards