Alla inlägg under februari 2019

Av Anki - 18 februari 2019 18:42

Ja vad säger man....Andreas Johnson har jag ju kramats med på Smedjan, så det är väl klart att jag gillar honom   

Martin Stenmark är ju toksnygg....men tyvärr ingen hitlåt. Och så Jon-Henrik då...trevlig å se på och så sjunger han så att han rör sinnena. Det finns ett budskap liksom....Äsch, egentligen så gillar jag inte Mellot och har missat det mesta. Kollat lite på play nu.

Av Anki - 18 februari 2019 16:44

Varit till Birsta en sväng och köpt lite lampor och torkarblad till bilen. Ibland så känns det skumt när man är så nära.....

Önskar att jag kunde dra ut slangen och tvätta bilen men vägrar att slösa grus på uppfarten till garaget, så det får nog bli Cirkle-K nån dag. 

Den där + och - listan bådar inte gott den JM................När man gick i skolan så fick man lära sig på matten att minus och minus alltid blir plus, men det funkar inte alltid så...........    

Ska till Hansa ikväll och se om vi kan få ihop lite grus åt mig. Man får ta en jäkla sats nu för att komma upp för min backe och jag vill inte att tjejerna ska råka illa ut i morgon när de kommer hit. 

Av Anki - 18 februari 2019 12:14

Funderade i natt när jag inte kunde sova, och inser att när det lagras för många små negativa grejer till slut gör att man får så himla ont i magen. Vill ha nåt positivt snart.......

 

Av Anki - 18 februari 2019 11:52

Ja det var himla oroligt innan jag kunde slappna av och sova. Låg och planerade hur jag ska göra om det skulle bli nåt tok men den här gången var det nog en naturlig förklaring. Men jag vet inte vad...kanske blåsten? Och skulle det knipa så får jag väl ringa till X-et eller Hansa   Kom ihåg en gång för ca 1 ½ år sen, när det var nån dåre här och bankade mitt i natten och jag inte hörde vem det var. Var så rädd så jag trodde att jag skulle dö i hjärtslag och ringde till Benny. Så han och Pontus slängde sig i bilen med och kom hit med blixtens hastighet. Då var det nära att nån hade kunnat råka illa ut.........    

Men nu håller jag i alla fall på att dona och greja inför min tjejdate i morgon   Ska kolla om jag kan få tag i lite grus på närmare håll än Timrå. Får väl använda mig av den kvinnliga charmen.........om jag har nån......    

Av Anki - 18 februari 2019 00:41

Somnade på soffan vid 22-snåret och vaknade 23:30. Lampan på baksidan har tänts flera ggr och när jag lagt mig i sängen så hör jag något som slamrar i källaren. Panikslagen just nu och vet iinte vad jag ska göra. Litar på Lady....Ska skriva till Pontus, den enda som svarar mig när jag är orolig.

Av Anki - 17 februari 2019 22:03

 

Av Anki - 17 februari 2019 22:01

 

Av Anki - 17 februari 2019 21:31

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards