Alla inlägg den 22 november 2018

Av Anki - 22 november 2018 23:45


   

Av Anki - 22 november 2018 23:44

Många undrar varför BH storlekarna består av bokstäverna "A,B, C, D, DD, E, F, G och H". Så här är det: {A} Almost Boobs...{B} Barely...there...{C} Can't Complain!...{D} Dang!!!...{DD} Doubledang!!!...{E}...Enormous!!!... {F} Fake...{G} Get a ...Reduction...{H} Huge. Help me, I've fallen and I can't get up...

Av Anki - 22 november 2018 23:10

Upp och rev av sängkläderna och laddade tvättmaskinen så att den var startklar. Sen elda, dammsuga, duscha och rasta Lady innan det bar iväg ut till grannsockna och älsklingen. BTW så gjorde jag ett test idag och gav Lady klassfoder. Jäklar vad hon smaskade och åt !! Synd att det är lite för dyrt för min plånbok...

Iaf så var vi och åt och sen blev det en "liten" utflykt. Älskar att vara ute och åka med mitt     

 

När jag kom hem ringde Lena, jag glömde ju min strömming igår som Nisse kom med när vi var där igår. Pinfärsk, fångad i går....Så det fick bli en snabb sväng ner till västra dårå. Lite kaffe och surr och sen hem och bädda rent i sängen innan jag kollade på det tredje avsnittet av Jägarna. Pratat med   och nu börjar det väl att bli dags att hoppa i säng   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards