Alla inlägg den 19 november 2018

Av Anki - 19 november 2018 23:26

 

Av Anki - 19 november 2018 23:01

 

Av Anki - 19 november 2018 18:59

Som att det inte ska räcka med att vara låg i humöret så lyckades jag glömma Visakortet i automaten på Preem förut. Kom till kassan på Ica och skulle betala så hade jag inget kort. Panikslagen sa jag åt tjejen att parkera mina varor och så rusade jag ut till bilen och åkte tillbaks till Preem. Men inget kort varken i kortläsaren eller inne i kassan. Hysterisk är bara förnamnet.....Och innan jag kom fram till spärrtjänsten höll jag på att få magsår. Tfn-kö och jag hade nr 6    När kortet var spärrat så funderade jag hur jag skulle kunna betala mina varor på Ica, men som tur var så jobbade Gabbis så jag kunde swisha henne och hon betalade. Världens bästa Gabbis   

Hade ju skickat en snap till Jonas om mamma strul så han ringde ju och skrämde upp mig ännu mer....Så när jag kom hem ringde jag banken.......och då var magsåret nära. En timme och tjugo minuter innan jag kom fram. Tjejen jag fick prata med sa att det absolut inte får vara kö till spärrtjänsten !! Men den här gången gick det ju bra iaf. Den här månaden är en grismånad utan att jag ger bort mina pengar till nån okänd.....Fb är ju bra ändå ibland eftersom jag fick veta via en Mfs-grupp att mitt kort hittats på Ica-parkeringen och var inlämnat till en kassa. Så Gabbis skulle ta reda på det i morgon bitti och klippa sönder det. 

Av Anki - 19 november 2018 14:43

Började att byta tätningslisten runt ytterdörren. Hade lite problem att få bort den gamla men skam den som ger sig. Men nu skulle jag behöva en häftapparat och knäppa fast den med eftersom den vill lossna. Det var kallt som fan att stå barfota på bron när det är minus tre ute   

Av Anki - 19 november 2018 13:04

Kan bli lite vad som helst när man har långtråkigt. Och det är inte min lista utan Jesses........  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards