Direktlänk till inlägg 8 april 2018

Fotboll på Västhagen

Av Anki - 8 april 2018 17:35

Vänskapsmatch idag, Kuben P17 - Hassel. Stressigt som fasen blev det. När den bästa hade åkt till Timrå och sitt kära garage så skulle jag duscha och fixa till mig och 13:00 var det matchstart. 12:55 åkte jag hemifrån och så klart var det nån idiot som körde 60 på E14 och bildade nordens bilkö. Det är då man håller på att få hjärnblödning.......Men 13:20 var jag iaf där och med körkortet i behåll.....

Västhagen måste vara det värsta kallhålet i hela Västernorrland, fy bubblan vad kallt det blåste. Och förlust blev det dessutom. Jonas ringde till mig sen och frågade hur jag tyckte att det såg ut och jag sa som jag tyckte.....Dåligt med passningsspel och dåligt med kommunikation. Och han sa att det hade Lido och Jansson sagt åt dem oxå. Så det är bara att ta åt sig och tänka på i nästa match.  Sen fick jag mina tvättsäckar och skulle åka till Timrå. Men han hade inte tid med mig så jag åkte hem och eldade ist. 

Måste ringa till Pontus oxå, Jonas sa att han fick gå hem? Lät konstigt.....Nu ska jag först torka upp en kattspya....fräscht....eller inte då....

Några bilder från matchen. Fick med både Jonas och Peter...och Pontus på sidan. Lillgubben som vill spela men inte kan pga lårmuskeln. 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 16 maj 23:24


   

Av Anki - Måndag 13 maj 14:24


Kortisonspruta i höften och i ljumsken och vila i 10 dagar. Försöker att hålla mig i stillhet men det är svårt.... Det är lite skumt eftersom jag har ondare nu än före injektionen, men det kanske funkar så? Men superhärligt väder i dag så jag för...

Av Anki - Söndag 12 maj 23:48


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:27


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards